Wij bezorgen gratis in Gemeente Venlo!
Bezorging in Gemeente Venlo, Beesel, Roermond en Peel & Maas
Close
Wij bezorgen gratis in Gemeente Venlo!
Bezorging in Gemeente Venlo, Beesel, Roermond en Peel & Maas

FAQ | Veel gestelde vragen

Waarmee kunnen wij u helpen? Neem een kijkje op onze FAQ, U kunt ons ook bellen mocht u het juiste antwoord niet kunnen vinden.

Bezorgen

Verswaren en wijnen worden bezorgd door onze eigen bezorgservice. Alle andere producten worden verstuurd via PostNL Je ontvangt op het opgegeven e-mailadres een track-&- trace-mail zodra de order in het uitleverproces zit.

Bij een levering per post geen probleem. PostNL zal nog een keer proberen de order bij je af te leveren. Ook kun je in de track-&-trace-mail een wijziging van het bezorgadres doorgeven.
Heeft u echter een Highwinebox besteld zult u deze persoonlijk in ontvangst moeten nemen. In het geval van geen gehoor bij bezorging zal onze bezorger u bellen om alsnog de Highwinebox af te leveren. Mocht de Highwinebox onverhoopt niet afgeleverd kunnen worden zal deze beschikbaar gesteld worden voor afhaling tot 19:00 uur dezelfde dag.

Je kunt zelf een tijdvak kiezen van 2 uur waarin je de Highwinebox wilt ontvangen. Onze planners zullen dan rekening houden met de aangegeven bezorgtijd. Daags van te voren ontvang je van ons een geplande bezorgtijd. Wij geven onszelf 30 minuten speling op de aangegeven bezorgtijd. Een levering kan dus 30 minuten eerder of 30 minuten later geleverd worden dan de aangegeven bezorgtijd.

Highwinebox Member abonnement

Als Highwinebox member ontvangt je 12x, 6x of 4x per jaar een high wine aan huis, U kiest zelf het afleveradres. Het abonnement is flexibel en vrijblijvend. Je bepaalt zelf wanneer, hoe vaak en hoe lang je member van ons bent. Op het moment van afsluiten kies je voor een concept.
Later kun je altijd inloggen op je Highwinebox- account om wijzigingen door te geven. Let op: je kunt je bezorging annuleren tot 5 werkdagen voor de geplande bezorgdatum.

Met je Highwinebox membership kun je niet alleen per kwartaal of maandelijks een Highwinebox uitzoeken je profiteert ook van extra exclusieve voordelen.
– 5% korting op uw rekening bij restaurant de Loft 23 in Venlo
– Toegang tot bijzondere evenementen.
– 1x per jaar exclusief toegang (4 kaarten) tot een wijnproeverij onder begeleiding van professionals.
Als member van highwinebox.nl, kun je ook nog wijnen met korting nabestellen.

Je kunt je membership op elk moment pauzeren of stopzetten via je online account. Log in op je account, ga naar ‘mijn account’ en klik op ‘account pauzeren’ of ‘account opzeggen’. Het pauzeren van je account is voor onbepaalde tijd. Let op: je kunt een bezorging nog annuleren tot 5 werkdagen voor een reeds geplande bezorgdatum.

Je kunt natuurlijk ook eenmalig los bestellen via onze webshop.

Betalingen

Voor het leveren van een Highwinebox rekenen wij 5,00 euro aan bezorgkosten.
Bij een wijnabonnement zijn geen bezorgkosten!
Bij losse bestellingen in de webshop rekenen wij 6,95 euro aan bezorgkosten.

De eerste betaling vindt plaats via Ideal. De betalingen voor de volgende boxen gaan via automatisch incasso, dit zal automatisch worden afgeschreven in de week dat jij het bestelde product ontvangt.

Highwinebox cadeau geven

Je kunt bij ons een giftcard bestellen. Het is mogelijk een kaartje met een persoonlijke (geprinte) tekst toe te voegen. Je kiest de waarde van de giftcard en vult het adres van de ontvanger in. De giftcard wordt dan bezorgd op het aangegeven adres op de aangegeven datum.

Heb je nog geen account? Maak dan eerst een account aan. Hierna kun je je giftcard verzilveren via https://highwinebox.nl/giftcard-ontvangen. Vul hier de code in die vermeld staat op je giftcard en vul je bezorginformatie in.

Mijn online account

Je kunt je abonnement ten alle tijden wijzigen via jouw persoonlijk account.

Je kunt je bezorgadres wijzigen via je Highwinebox-account. Wanneer je naar ‘mijn account’ gaat, vind je jouw vaste bezorgadres, dat je eenvoudig kunt aanpassen. Is de bezorging eenmalig op een ander adres? Vergeet dan niet je vaste adres tijdig terug te zetten in je account. Zorg ervoor dat je wijzigingen in bezorgadres uiterlijk 3 dagen voor de bezorging aan ons doorgeeft.

Allergenen

Ja, wij kunnen bij de ‘Box van de chef’ en de ‘Sommelier box’ rekening houden met allergenen en/of uitzonderingen we vragen u deze door te geven bij de reservering van uw Highwinebox in de sectie overige opmerkingen.

Overig

Je kunt contact met ons opnemen door gebruik te maken van de chatfunctie op onze website, een e-mail te sturen naar info@highwinebox.nl, door te bellen naar 077 – 390 47 01 of een Whatsapp te sturen naar 077 – 390 47 01. We zijn elke werkdag van 10.00 tot 18.00 uur bereikbaar. Neemt er even niemand op, spreek dan de voicemail in, dan bellen we je zo spoedig mogelijk terug.

Ja hoor, in onze shop kun je wijnen nabestellen. Een extra voordeel als member, is dat je hoge kortingen krijgt. De wijnen in de shop zijn wijnen die in de afgelopen maanden deel uitmaakten van de afgeleverde Highwineboxen.

Chat openen
Right Menu Icon